Corona & annuleren

Sander Braam

Beste mensen,

De impact van de ziekte corona op ons bedrijf is enorm groot. Op het ene moment staat de telefoon rood gloeiend met aanvragen voor de zomerperiode en het andere moment regent het annuleringen.

Graag wil ik even duidelijkheid geven over hoe wij omgaan met deze annuleringen.
* Alle boekingen die vallen in maart, april, mei en juni kunnen kosteloos worden geannuleerd.
* Voor annuleringen of wijzigingen in de maanden juli & augustus zijn wel kosten verbonden. Deze annuleringsvoorwaarden zijn onze standaard voorwaarden, die we voorlopig ook blijven hanteren. Als de situatie rondom de uitbraak van corona veranderd, dan kan het zijn dat we onze voorwaarden aanpassen.
* Kosteloos annuleren kan tot 1 maand voorafgaand vanaf de ingangsdatum van de reservering.
* Annulering vanaf 1 maand voor het ingaan van de ingangsdatum: 50% van de prijs.
* Annulering vanaf 2 weken voor het ingaan van de overeenkomst: 100% van de prijs.

Hopelijk duurt de hele situatie niet te lang en blijven we allemaal gezond.

We hopen u snel weer te mogen begroeten!

Vriendelijke groet,

Team Happy Care

 

 

Let op!
Vanwege de enorme drukte waar we de laatste jaren mee te maken hebben, kunnen we nieuwe logeerhonden niet meer opvangen. Dit geldt voor het gehele jaar, voor onbepaalde tijd. Is er voor mijn nieuwe huisdier nog plek? Nieuwe honden overnachten? Nee. Nieuwe honden dagopvang? Ja, met wachtlijst. Nieuwe poezen? Ja, vanaf september 2024.